בית >> בלוג >> 5 החטאים הכלכליים שאתם...

5 החטאים הכלכליים שאתם צריכים לבקש עליהם סליחה בכיפור 

החזר מס לשכירים

לא לדרוש את הכסף שמגיע לכם ממס הכנסה זה בעינינו חטא פיננסי חמור, בעיקר בגלל שלכל שכיר מגיע בממוצע אלפי שקלים כל שנה ממס הכנסה.
למזלכם, אפשר לקבל החזר מס עד שש שנים אחורה, אבל בקשת סליחה אמיתית וכנה היא רק
כזו שאחריה מגיע שינוי בהתנהגות שעליה התנצלתם, אז הכנסו עכשיו לבדוק את החזר המס שלכם, ומבטיחים לסלוח.

דחיינות

זהו אחד החטאים הגדולים של האנושות ובוא נהיה כנים, כולנו לוקים בה בשלב מסוים. לכל אחד יש פעולה שהוא לא ממש רוצה לבצע, בין אם כי היא משעממת אותו, דורשת ממנו התעסקות ביורוקרטית מרובה או פשוט יש משהו אחר ממש חשוב לעשות (כמו לצפות בסרטונים של חתולים ביוטיוב).
המאפיין הזה משפיע על החיים הכלכליים שלנו. כשאנחנו לא מסודרים, אנחנו מאבדים קבלות, אנחנו שוכחים לשלם חשבונות בזמן ואנחנו לא בודקים שפקדונות באמת השתחררו. בסוף אנחנו מוצאים את עצמנו משלמים ריביות על איחורים ומאבדים שליטה על כסף שנכנס וכסף שיוצא.
אז זה זמן טוב לבקש סליחה מהכיס שלכם ולזכור לשנה הבאה – לא לתת לדחיין שבנו לקבל החלטות כמו מתי לסדר את הניירת הפיננסית שמצטברת במהלך השנה.

כיסויים ביטוחיים

המצב הכלכלי שלכם מתעדכן מידי שנה. לדוגמא, במהלך השנה החזרתם עוד חלק מהמשכנתא? אם כך, הביטוח חיים למשכנתא כעת יהיה על סכום קרן נמוך יותר! האם ווידאתם שהביטוח אכן השתנה בהתאם? אם לא, אתם משלמים סכום גבוה ממה שעליכם לשלם.

קרן פנסיה

להזניח את העתיד הכלכלי שלכם זו כנראה לא בחירה שאתם באמת רוצים לעשות. אז כמה כסף חסכתם השנה? כמה יהיה לכם לפנסיה? זו בדיקה שאסור להזניח אותה.
כמובן שכדאי גם לבדוק כמה דמי ניהול אתם משלמים והאם באפשרותכם לחסוך בדמי הניהול.

עמלות בחשבון הבנק

יכול להיות שאתם כרגע בתוכנית של כרטיס אשראי שאינה ממקסמת את האפשרויות שלכם. יכול להיות שאתם משלמים עמלות גבוהות, שאתם יכולים לשנות את התוכנית או להחליף את כרטיס האשראי ובכך לחסוך כסף. אל תשכחו לבדוק שאתם באמת עושים את מה שהכי משתלם לכם.
בתקווה לשנה עברית כלכלית חדשה אחראית יותר, מאחלים לכם גמר חתימה טובה.
Select an Image
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו