בית >> בלוג >> איפה הכסף, ספויילר – ב...

איפה הכסף? (ספויילר – במס הכנסה)

ההוצאה הגדולה ביותר של שכירים היא מיסים. אבל הרבה שכירים לא יודעים שהשורה הזאת בתלוש השכר היא לא גזירה משמיים ובמקרים רבים יש לנו זכות לדרוש בחזרה חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה. הסיבות ששכירים לא דורשים את ההחזר שלהם לרוב כוללות פחד ממס הכנסה, חוסר מודעות ודחיינות של כל מה שקשור למשימות פיננסיות. המצב כל כך חמור שעל פי הערכות מס הכנסה חייב לשכירים בישראל מיליארדי שקלים. בתחילת 2014 עלה לאוויר השירות האינטרנטי finupp.com ששם לעצמו מטרה לאפשר לכל שכיר בישראל לדעת אם הוא זכאי להחזר מס וכן לדרוש את ההחזר בקלות ומבלי להסתבך בביורוקרטיה. finupp כבר הספיקה להחזיר מעל 2 מיליון ש״ח למשתמשיה ופועלת במודל ייחודי שכולל בדיקה בחינם שבסופה המשתמש יודע האם הוא זכאי להחזר ואם כן אז מה גובהו. אם המשתמש בוחר להגיש דרך finupp ההגשה היא בעלות קבועה של 195 ש״ח ללא אחוזים ועמלות נוספות.

איך אני יודע אם מגיע לי החזר מס?

כל אחד מהאירועים הבאים, אם התרחש ב-6 השנים האחרונות, יעיד על סבירות גבוהה להחזר מס:
*  לידת ילד - נקודות הזיכוי שמגיעות לשני ההורים לרוב לא מנוצלות במלאון, במיוחד אלא של האבא. בנוסף,            חופשת הלידה של האמא מגדילה סבירות להחזר מס מסיבה דומה לאבטלה.
*  סיום שרות החובה - סיום שרות החובה ( גם שרות לאומי ) מזכה בהטבות מס שלרוב אינם מנוצלות. לכן, אם          עבדתם בשנים שלאחר שחרורכם משרות החובה, כדאי לבדוק האם אתם זכאים להחזר מס.
*  סיום תואר אקדמי - כמו סיום שרות החובה, גם סיום תואר אקדמי מזכה בהטבת מס שלרוב איננה מנוצלת             במלואה.
*  משכנתא - אם יש לכם משכנתא כנראה שיש לכם ביטוח חיים. ביטוח חיים הוא הוצאה מוכרת למס ולכן אתם          יכולים לקבל בעבורו החזר מס בסוף השנה. 
* תרומות - על תרומות ניתן לקבל זיכוי במס הכנסה, כמו ביטוח חיים גם כאן ניתן לדרוש את זה בסוף השנה.
* מגורים בישוב מוטב - המדינה מעודדת מגורים בישובים מסוימים על ידי הטבת מס שגם במקרה הזה לא תמיד       מנוצלת.

אין סיבה לחשוש מלהגיש בקשה להחזר – finupp תוודא בשבילכם שאין לכם חובות למס הכנסה

אכן קיימים מקרים בהם השכיר חייב כסף למס הכנסה ולא להיפך. אבל בעוד שמס הכנסה חייב לשכירים מיליארדי שקלים, שכירים חייבים למס הכנסה מיליוני שקלים. בכל אופן, כשאתם מגישים את הבקשה דרך finupp אתם יכולים להיות רגועים. כחלק מבדיקת זכאותכם להחזר, finupp תוודא שאין סיכוי שאתם חייבים למס הכנסה כסף.
זו אחת הסיבות שבגללן לא מומלץ להגיש עצמאית את הבקשה למס הכנסה.

זה הזמן לדרוש את אלפי השקלים שלכם ממס הכנסה

יש לכם שתי דקות פנויות? גלו אם גם לכם מגיע אלפי שקלים ממס הכנסה, התחברו עכשיו לfinupp.com.
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו