בית >> בלוג >> מה המסמכים שיש לצרף לט...

מה המסמכים שיש לצרף לטופס 135?

במידה והחלטתם להגיש דו"ח עליכם למלא טופס 135 בצירוף המסמכים הבאים:
  1. אישורים (טפסים המעידים על נכונות ניכוי מס במקור או תשלום) על הכנסות כולל הכנסות בן/בת הזוג מכל המקורות: טופסי 106 (הטופס אותו קיבלתם מהמעסיק) מקוריים ממקומות העבודה (גם פנסיונר או עובד עבודה חלקית) וטופסי 837 / 857 בגין הכנסות ממשלמים אחרים.
  2. אישורים (טפסים המעידים על נכונות ניכוי מס במקור או תשלום) על קבלת ריבית מתוכניות חיסכון או מפיקדונות אישור זה יינתן ע"י התאגיד הבנקאי שממנו התקבלה הריבית או הפיקדון (טופס 867).
  3. אישורים (טפסים המעידים על נכונות ניכוי מס במקור או תשלום) על דמי אבטלה, דמי פגיעה בעבודה ו/או תגמולי מילואים מהמוסד לביטוח לאומי.
  4. אישורים (טפסים המעידים על נכונות ניכוי מס במקור או תשלום) על כל התשלומים לקופות גמל ולביטוח חיים.
  5. אישורים (טפסים המעידים על נכונות ניכוי מס במקור או תשלום) בגין בני משפחה נטולי יכולת.
  6. לפורש/ת מעבודה העתק מטופס 161 בדבר מענק פרישה מעבודה (פיצויים).
  7. ליולדת או לבעלה – אישור מהמוסד לביטוח לאומי על דמי לידה או שמירת היריון.
  8. לעולה חדש – תאריך עלייה.
  9. לחייל/ת משוחרר/ת (לרבות שירות לאומי)- תאריך שחרור.
  10. לתושב /ת יישוב ספר/אזור פיתוח – אישור מהרשות המקומית על תקופת המגורים – טופס 1312 א'.
  11. לזיכוי על פי חוק הנגב – טופס 1312 א' מהרשות המקומית.
  12. לנכה 100% – אישורים (טפסים המעידים על נכונות ניכוי מס במקור או תשלום) ממשרד הביטחון, משרד האוצר, המוסד לביטוח לאומי (לפי המקרה), או אישור פקיד השומה שניתן לך בעבר. לעיוור/ת – תעודת עיוור שהונפקה ממשרד הרווחה לאחר 1.1.94.
  13. אם עבדתם בשנת המס אצל יותר ממעסיק אחד, אשר שילם לקופ"ג או לקרן השתלמות וסך כל משכורותיכם עלו על  188,544 ₪ – עליכם למלא נספח לחישוב ההכנסה בגין תשלומים עודפים של הפקדות המעסיק לקרן השתלמות ולקופ"ג (טופס 134).
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו