בית >> בלוג >> מדריך להשגת טפסי ביטוח...

מדריך להשגת טפסי ביטוח לאומי

  ממהרים? צפו בסירטון יוטיוב שהכנו עבורכם ולימדו כיצד להשיג את טפסי הביטוח הלאומי בקלות:
https://www.youtube.com/watch?v=A1TYKK8zLcM
מדריך מצולם להורדת טפסים מאתר ביטוח לאומי

איך נשיג את הטפסים הרלוונטיים לחישוב החזר המס מביטוח לאומי ?

בתהליך בדיקת החזרי המס אנו מתחשבים בכלל ההכנסות השנתיות שהיו לנו באותה שנת המס. הכנסות אלו מורכבות מההכנסות שהיו לנו ממקום העבודה, הכנסות מביטוח לאומי ועוד.
על מנת לדייק בתוצאת החישוב הכרחי לקחת בחשבון את התשלומים השנתיים שהתקבלו מביטוח לאומי וביניהם תשלומי מילואים, דמי לידה, דמי אבטלה קצבאות וכו
יש להעלות למערכת את אישורי הביטוח הלאומי שמאשרים קבלת תשלומים אלו. אישור אלו יפרטו גם את סכום המס אותו ניכה המוסד לביטוח לאומי וכך נוכל לחשב את גובה החזר המס המגיע לך.
הטפסים נקראים אישור התשלומים השנתיים והם מונפקים בנפרד כל טופס לפי סוג התשלום ששייך אליו.
לצורך השגת הטפסים הקרויים "אישור תשלומים השנתי"  הכנו את המדריך הקצר הבא – המדריך מתייחס לדמי אבטלה/מילואים/לידה
לתשומת ליבך : במידה וקבלת דמי מילואים  והם שולמו לך דרך המעסיק אין צורך להעלות אותם שוב. פשוט נבדוק בטופס ה-106 אם הם מופיעים שם ובמידה וכן  לא צריך להעלות את הטופס מביטוח לאומי גם.
לא לשכוח להעלות טפסים מתאימים בכל שנה בה התקבלו תקבולים מביטוח לאומי
1. ראשית יש להיכנס לאתר ביטוח לאומי בקישור הבא:
2.בתוך האתר היכנס לאזור האישי 
Select an Image

דמי אבטלה

בתפריט הימני. לחץ על אישורים. בחלום שנפתח מצד שמאל יש לבחור את השנה הרלוונטית, להוריד את הקובץ למחשב ולהעלות למערכת פינאפ
Select an Image
האישור נראה כך (הקובץ מפרט את התשלום שבוצע לאבטלה וכמה מס נוכה ממנו):
Select an Image
את אותו התהליך יש לבצע כדי להוציא אישורי התשלומים לדמי לידה ואישור תשלומי מילואים. זהו, מקווים שהגעת עד לכאן עם טופס ביד. מכאן הדרך לבדיקת ההחזר קרובה מתמיד - לבדיקת זכאות דיגיטלית בחינם לחץ.י כאן.
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו