בית >> בלוג >> החזר מס בזמן עוצר - הד...

החזר מס בזמן עוצר - הדרך (הכמעט) יחידה להרוויח כסף בעת משבר הקורונה

הגשת בקשת החזר מס הכנסה, היא בשיגרה ובחירום פעולה קלה ואפשרית, בזכות הטכנולוגיה שמציעה פינאפ לשכירים. באתר, תקבלו את כל הכלים וההסברים כיצד להשיג את הטפסים הדרושים ואיך להעלות אותם למערכת, כדי שנוכל להגיש גם עבורכם בקשת החזר מס הכנסה. כמה תוכלו לקבל? אחד מכל שלושה שכירים בישראל, זכאי לכ 7000 שח החזר. כך שלפעמים מדובר על מאות עד אלפי שקלים בודדים ולפעמים, עשרות אלפי שקלים שחוזרים לכיסכם, ממרתפי קופת האוצר שם הם מחכים לכל דורש.
השבתה, קורונה והחזרי מס הכנסה בעקבות החלטת מדינות רבות בעולם, במיוחד הנגועות עם מערכת בריאות קורסת, הוחלט גם בישראל לבצע השבתם הדרגתית של המשק, כדי לאפשר צימצום הדבקות. כמובן שלמהלך כזה השלכות פיננסיות רבות, בינהן העובדה שרוב השכירים נמצאים בבית ורמת ההכנסה שלהם נפגעת.
אין שעה טובה מזו, בעת הסגר/השבתה, לעמול מספר דקות בשביל להשיג את הטפסים הדרושים ממעסיקים קודמים, גורמים רשמיים של המדינה והקלסרים שלכם. מיד אחרי ריכוז הטפסים, ניתן לבצע בקשת החזר מס הכנסה, אך תחילה, במחשבון ללא עלות, נשמח לעדכן אתכם מה הסכום הצפוי לכם כהחזר ממס הכנסה.
מי זכאי להחזר מס הכנסה?תקנות ההשבתה במשק הישראלי, עוד יתורגמו בהמשך להקלות והטבות, בינתיים, רשימת הזכאים להחזרי מס הכנסה כשכירים נשארת בעינה והיא כוללת - הורים יחידנים, הורים עם סטטוס משפחתי שהשתנה, אקדמאים חדשים, משוחררי צהל, הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, אלמנות, בעלי מצב בריאותי משתנה ועוד. רבים מאיתנו זכאים מסיבות שונות להחזרי מס הכנסה - מס ששולם ב'עודף', קרי יותר מדי הועבר למס הכנסה ועתה הגיעה השעה לשחרר את הכסף.
טיפים להחזר מס הכנסה בקלות: 1. רכזו את כל הטפסים הדרושים. 2. הירשמו לפינאפ. 3. העלו את הטפסים לאתר וחכו לתשובה על גובה הסכום. 4. אשרו לנציגי האתר להגיש את הבקשה בשימכם ו...חכו לצ'ק.
בבית? הגישו עכשיו בקשת החזר מס הכנסה אונליין בקלות!
Select an Image
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו