בית >> בלוג >> החזר מס הכנסה להורי יל...

החזר מס הכנסה להורי ילדים עם צרכים מיוחדים – הוצאות צפויות

נדיר שהורים יתעניינו בנושא החזרי המס, לפני שיקבלו את הבשורה מאיש מקצוע, שהם באופן רשמי הורים לילד/ילדה עם צרכים מיוחדים ויבינו שהם נכנסו למסלול הוצאות ברור ומתגבר. הטייטל המהדהד הזה 'צרכים מיוחדים', טומן בחובו מגוון רחב של תסמונות, אתגרים וגם מחלות וסיבוכיים בריאותיים מורכבים. יחד עם הקשיים, נלוות הוצאות רבות – עבור הילד וסביבתו, כדי לאפשר חיים תקינים ולהקל במידת האפשר על כל הנפשות במשפחה. עמותות ותקציבים רבים מפנים את תשומת ליבם לטובת הורי ילדים המוגדרים בעלי הפרעות קשב, פיגור, על הספקטרום (אוטיזם) ועוד. עם זאת, נדמה שהתקציבים לעולם לא יספיקו כדי לכסות באמת את ההוצאות הרבות הצפויות להורים של ילדים עם צרכים מיוחדים. ריכזנו עבורכם במספר נקודות הוצאות צפויות.

ביגוד, צעצועים וכל הדברים ה'רגילים'

כמו לכל ילד, גם לילדים עם צרכים מיוחדים, תצטרכו לקחת בחשבון במהלך שנות גידולו וחינוכו בבית, את ההוצאות השגרתיות של ביגוד, מזון, צעצועים, הוצאות בטיולים משפחתיים וכד'. יחד עם זאת, ילדים עם צרכים מיוחדים לעיתים נוטים 'להידבק' לצעצוע מזן מסוים שעשוי להיות יקר במיוחד, או לאגור כמויות של צעצועים/להחריב אותם על בסיס קבוע וכד', כך שהורים רבים לילדים עם צרכים מיוחדים מדווחים בפורומים השונים, כי לא אחת, ההוצאות ה'רגילות' בבית עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים, נוטות להיות גבוהות לעומת ההוצאות באותו בית על ילדים אחרים.

טיפולים

טיפולים רבים מעניקה המדינה באמצעות קופות החולים, מכונים משלימים ואנשי מקצוע. אין בכמות הזו בכדי 'לגרד' בדרך כלל את כמות הטיפולים הנדרשת או האופטימלית עבור ילדים עם צרכים מיוחדים ולא אחת תמצאו את עצמכם 'רוכשים' סיוע שכזה במסגרת פרטית ואחרי שעות הפעילות. זו בייביסיטר מיוחדת שדורשת קצת יותר מחברותיה בשכונה, או ריפוי בעיסוק שהמכסה דרך קופת חולים נסתיימה או לא מספיק ברמה עבור ילדכם וכד'.

לנפש ולבית

הורים לילדים עם צרכים מיוחדים מפתחים עור של פיל ואומץ של אריות. העמידה באתגרים בלתי פוסקים גובה מחיר יקר ולא אחת, ממליצים מטפלים שמסייעים להורי ילדים בעלי צרכים מיוחדים, לדאוג בצורה קבועה גם לעצמם. אם זה נופש קצר או רכישת תחביב/עיסוק קבוע, כל אלו יכולים להשפיע לטובה על הלך הרוחות בבית וההתמודדות אינסופית על הצרכים המיוחדים שמעלים הילדים המיוחדים.

החזר מס – הרבה יותר מכסף

כסף הוא לא הבעיה המרכזית בחייהם של ילדים עם צרכים מיוחדים וגם לא של הוריהם. עם זאת, קבלת סיוע בדמות החזר כספי מוגדל, מאפשרת לכם בתור הורים לילדים עם צרכים מיוחדים ליהנות מתוספת כספית שיכולה לדאוג לשיפור בכל אחד מהסעיפים הנ"ל. שקט נפשי וחוסנו, יסייעו לכולנו בהתמודדות עם מגוון מצבים קשים בחיים.
החזר מס הכנסה לשכירים, זו 'שיטה' בדוקה לקבל כסף 'יש מאין'. כל שכיר שלישי במדינת ישראל זכאי בממוצע להחזר של מעל 7,000 ש"ח בעבור העבודה שנתן והכסף ששילם. בתור הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, אתם זכאים להטבות רבות. במקרה של החזרי מס, המדינה מוכנה להחזיר את מס ההכנסה העודף שנגבה עד 6 שנים אחורה, אך עליכם לעשות את הצעד הראשון – לבדוק בחינם את זכאותכם באמצעות המחשבון באתר ולהגיש בקשת החזר בעשרות/מאות שקלים ולקבל אלפי/עשרות אלפי שקלים חזרה.
יש לכם ילד/ים עם צרכים מיוחדים? בידקו בחינם זכאות להחזר מס הכנסה אונליין!
Select an Image
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו