בית >> בלוג >> אסף בראיון על finupp ל...

אסף בראיון על finupp ללילה כלכלי

https://www.youtube.com/watch?v=CfdEJZN0MKk
ניב גלבוע: "אחד הסעיפים הכי מקוממים, דיברנו עליו רק אתמול בדוח מבקר במדינה, זה הפרק שעוסק בהתרשלות של רשות המיסים בכל מה שקשור בהחזרי מס. רשלנות שעלתה מיליארדים, בעיקר כמובן לציבור השכירים, וזה זמן מצויין להכיר מיזם ישראלי, שאמור להשתכל לוואקום הזה ולעזור לכולנו לקבל החזר מס. אסף רגב הוא המנכ"ל של פינאפ, שלום לך."
אסף רגב (מנכ"ל ומייסד פינאפ): "שלום ניב"
גלבוע: "תשמע כשאני שומע את המיל החזר מס, מס הכנסה, פקיד שומה 5, אתה יודע, המושגים האלה, אותי, פשוט מבהילים."
רגב: "אז אותי זה דווקא די מרגש"
גלבוע: "אוקיי, אז אם זה מרגש אותך זה אומר שמה, אתה הולך לעזור לנו לפשט את התהליכים האלה?"
רגב: "כן, זה בדיוק מה שפינאפ עושה. פינאפ זה אתר שפשוט לוקח את תהליך החזר המס, מפשט אותו ומנגיש אותו לכל שכיר. אנחנו מסייעים לשכירים שלא חייבים בהגשת דוח, כתוצאה מזה שאין להם את החובה הזאת הם גם מזניחים הרבה מהזכויות הפיננסיות שלהם, אנחנו מנגישים להם את התהליך הזה של מיצוי זכויות בצורה כמעט חינמית ופשוטה."
גלבוע: "אוקיי, אז בוא תספר לי איך התהליך הזה עובד, הרי בדרך כלל אם אתה שכיר שמחלטר אתה אמור להתחיל להתרוצץ, ללכת למעסיק לקבל אישור, לפקיד שומה, כל מיני דברים מהסוג הזה."
רגב: "אוקיי, אז מה שאתה צריך לעשות, בדרך כלל מה שיקרה זה שמערכת השכר המקומית תנקוט בגישה שמרנית ותיקח ממך יותר מידי מס, ובסוף השנה אתה צריך בעצם להגיש דוח של כל ההכנסות שלך ואז מתבצע החישוב הסופי ואתה מקבל את ההחזר. כדי לעשות את זה, זה הרבה ביורוקרטיה, ופה אנחנו נכנסים."
גלבוע: "אז איך אתם באמת עושים את זה? איך התהליך עובד אצלכם ותספר לנו גם כמה כסף אתם לוקחים?"
רגב: "המשתמש נכנס לאתר, מזין נתונים נחוצים, והמערכת מחזירה לו תשובה של בדיוק כמה כסף מגיע לו ממס הכנסה, ממש על השקל. אם הוא רוצה גם לממש את הזכות ולקבל חזרה את הכסף."
גלבוע: "ואז הוא משלם."
רגב: "הוא יכול לבחור להמשיך איתנו, לשלם לנו 195 שקלים ואנחנו גם מגישים את זה. כל מה שנשאר לו לעשות זה רפרש לחשבון הבנק ולראות את הכסף נכנס."
גלבוע: "טוב, 195 שקלים בלי קשר לגובה הסכום, אתם בעצם גם חוסכים לו כסף וגם הרבה ביורוקרטיה."
רגב: "נכון, בעולם טכנולוגי אין יותר מקום לביורוקרטיה ואפשר לעשות הכל בלי לצאת מהבית."
גלבוע: "אוקיי, אתם הרי כבר סטארטאפ, בוא תספר קצת, יש הכנסות? איפה אתם עומדים, יש כסף, לקוחות? מה המצב שלכם?"
רגב: "יש לנו קצת הכנסות. עד היום עזרנו ל-13 אלף אנשים ואנחנו ממשיכים לעזור."
גלבוע: "אוקיי, אסף רגב, תודה רבה, בהצלחה."רגב: "תודה ניב."
משתלם לבדוק ללא עלות זכאות להחזר מס
Select an Image
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו