בית >> בלוג >> מי הרוויח מהקורונה החז...

מי הרוויח מהקורונה החזר מס הכנסה?

תקופת הקורונה (אליה מתייחסים החל מפברואר-מרץ 2020 ועד היום), הביאה איתה תמורות רבות במשק הבית הפרטי, במשקים הבינלאומיים ובמשק הישראלי כולו כמובן. תחלואה, סגרים, בידודים ואבטלה, אילצו את כולנו לבצע שינויים רבים במטרות העסקיות, במודלים העסקיים, בנפחי כח האדם ושטחי המסחר הדרושים לעסקים שהפכו דינאמיים. יחד איתם - הזדמנויות רבות לבקש ולקבל החזר מס הכנסה - ממוצע של מעל 7900 ש"ח לכל שכיר או שכירה בישראל, שמחכים במשרדי מס הכנסה לעבור לחשבון שלכם בחזרה. במאמר זה נסקור את השינויים הבולטים במצב העסקי/אישי שיכולים לייצר או להגדיל את החזר מס ההכנסה המגיע לכם.

אבטלה, תעסוקה ובעיקר הייטק - החזרי מס הכנסה של עשרות אלפי שקלים

כאשר נסגרו הרחובות בעולם ובישראל, 'נחתך' המסחר ותחומים עיסוק רבים נפגעו. מכיוון שכבר שנים המשק הישראלי הולך עם הקטר  העיקרי שלו - ההייטק והוא אחד התחומים שנפגעו בצורה מתונה בלבד, המשק הישראלי צלח את המשבר בצורה טובה ויציבה יחסית למדינות אחרות בעולם. ריבוי החברות והרעיונות, הביא איתו דרישה מגוונת למשרדי ההייטק. לא רק עוד מפתחים ו'גאוני' 8200 אלא גם אנשי מקצוע 'הומניים' יותר ומתחומים מגוונים שבאים להזין את הצד היצירתי של אומת הסטארטאפ ישראל.
השינויים הללו הביאו מצד אחד גל פרישות גדול מעולם ההייטק התובעני ומצד שני עובדים רבים הצטרפו לעגלה והתברגו בשנתיים האחרונות בתפקידי הייטק זוטרים ובכירים. המעבר בין נפחי משכורת שונים, מתן האופציות לעובדים, השלמת תארים אקדמאיים (שעובדים רבים מצאו בדיוק בזמן ההשבתה את האנרגיה לסיים) הם שינויים שגוררים איתם הזדמנות נהדרת לביצוע סימולטור החזר מס ולחשב כמה מגיע לכם בחזרה כשכירים.

החזרי מס הכנסה עקב שינויים אישיים ובריאותיים

הקורונה הביאה איתה גם שינויים רבים במישור האישי. רמות תחלואה שונות מסטרס וסגרים, מוות לא עלינו כתוצאה מסיבוכי הנגיף ומהצד החיובי יותר - גם לידות רבות. 
כמו כן, כמו שקרה במדינות סגורות רבות בעולם, סיר הלחץ הביתי 'עודד' זוגות ומשפחות רבות להתפרק ולהתפצל. שינויים אישים ברמת הסטטוס האישי, המצב הבריאותי או הרחבת משפחה, גם הם מהווים פרמטרים שיכולים לזכות את השכירים שבנינו בהחזרי מס הכנסה משמעותיים.

כיצד משתמשים ב'מחשבון החזר מס הכנסה' עבור שכירים?

פינאפ פיתחה עבורכם כלי נדיר לביצוע הבדיקה. זהו סימולטור החזר מס, מחשבון חכם אליו תזינו פרטים ראשוניים, שינויים שקרו לכם לאחרונה ברמה האישית/עסקית, מסמכים ראשוניים ו… תוך זמן קצר, הכי קצר שאפשר, תקבלו את המידע המקיף על גובה החזר המס שמגיע לכם. אם לא מגיע ו/או מתברר שהינכם חייבים כסף למס הכנסה, הבדיקה תסתיים ומכיוון שהיא אנונימית, לא תדרשו לתשלום החוב. אם במקרה אתם אותו/ה אחד/ת משלוש/ה ישראלים/יות שזכאים/יות להחזר מס הכנסה, תוכלו להתקדם ולבקש את הכסף אל חשבונכם במהירות ובעלות הכי משתלמת. הירשמו עכשיו ללא התחייבות והתחילו בבדיקת החזר מס >>
התגרשת? השלמת תואר? חתונה? פיטורים או אופציות בחברת הייטק? זה בדיוק הזמן לבדוק החזר מס!
Select an Image
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו