בית >> בלוג >> בלאק פריידיי או סייבר...

בלאק פריידיי / סייבר מאנדיי זוזו הצידה – גיבינג טיוזדיי הוא החג של החזרי המס

בימים אלה כל העולם נמצא בסוג של טרפת קניות ומכירות. זהו אותו חלק בשנה שבין חג ההודייה בארצות הברית לחג המולד. פרק זמן של חודש בו כולם חורשים את הקניונים ברחבי אמריקה, אך לא רק. התופעה כבר מזמן הפכה גלובאלית לחלוטין. כיום בעידן בו מסעות קניות אונליין כבר מזמן חצו גבולות ואוקיינוסים, כל העולם משתתף בחגיגה. קל וחומר כשמדובר בימים שגם כך עמוסי קניות בתקופה זו דוגמת סייבר מאנדיי ובלאק פריידיי. 
ימים אלה הם פשוט הזדמנות מצויינת למאות מיליוני אנשים ואף יותר,  לרכוש לעצמם ולסביבה מוצרים שתמיד חלמו עליהם ובהנחות משמעותיות עד חלומיות. 
במקרה זה, המספרים מספרים את הסיפור טוב יותר מהכל.  ב-2017 נרשם שיא קניות של 5 מיליארד דולר!! ביממת הבלאק פריידיי. אנשים פשוט מנצלים את ההזדמנות לקנות הכל מהכל ובדר"כ בזיל הזול. רק בישראל, נרשמו עסקאות בסך 19 מיליון שח באותה יממה על פי נתוני חברות האשראי.  מאז ולקראת 2020, המספרים הוכפלו ושולשו וימי המכירות המיוחדים צצו כפטריות אחרי הגשם, כדי לספק עוד אפשרות לספקים ועוד סיילים בלתי חוזרים ללקוחות.
בשנים האחרונות, נוסף אליהם יום נוסף ומשמעותי. ה'גיבינג טיוזדיי'. יום זה חל ב-30 בנובמבר השנה (או ביום השלישי שאחרי סייבר מאנדי שהוא עצמו, היום השני שאחרי הבלאק פריידי, השישי האחרון בכל נובמבר) והפך למסורת עולמית רשמית בשנת 2012. זהו למעשה יום בו מתאגדים ברחבי העולם קהילות וארגונים רבים. מה שמסמל ומאפיין את היום המיוחד הזה הם רוח הצדקה, ההתנדבות ותחושת הערבות ההדדית. גיבינג טיוזדיי הוא יום שמעודד עשייה חברתית, נדבנות ותרומה לאחר. במידה רבה, יום זה הוא מעין העזר כנגד בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי בכך שהוא קורא לאנשים להשתמש בכסף שלהם כתרומה לארגונים פילנתרופיים כאלה ואחרים במקום להוציא אותו על עוד מתנות ומותגים עבורנו או עבור סביבתנו הקרובה.
בזמנים בהם העולם כולו עדיין שרוי תחת משברים אקלימיים, כלכליים ובטחוניים, גיבינג טיוזדיי שואף לבנות חברה בריאה ומתוקנת יותר שבה לשותפות, לערבות ההדדית ולכח הנתינה יהיה משקל רב בכל תחומי החיים שלנו.
בדומה לבלאק פריידיי וסייבר מאנדיי, גם גיבינג טיוזדיי הוא רעיון אמריקאי שהלך והתפשט להרבה מדינות בכל רחבי הגלובוס. מעבר לרעיון של יום למעשים טובים והתחברות לקהילה שבו אפשר לפתוח את הלב והכיס ולהעניק מתנות למי שבאמת צריך אותן, זוהי גם הזדמנות מצויינת על הדרך גם להשתמש בתרומה שלנו כדי לקבל עליה החזר מס בסוף השנה. 
ישנם ארגוני צדקה רבים שבאופן רשמי תרומות אליהם נחשבות כהוצאה מוכרת ממס. חשוב ללכת בעקבות הלב והמצפון. אם אפשר לשלב זאת גם עם שיקולים נכונים בהקשר למיסים שלנו, הרווחנו כפליים. לפני שאנחנו באים לתרום סכום משמעותי, כדאי לעשות בדיקה מקדימה ברשת על מנת לבדוק אם הארגון או העמותה לה נרצה לתרום עומדת בקריטריונים של מס ההכנסה. 
הרבה אנשים פותחים את הלב ואת הכיס כך או כך. אך בעבור לא מעט תורמים, בין אם מדובר בגופים וחברות גדולות ובין אם מדובר בתורמים אינדיבידואליים אמידים בדר"כ, עניין הטבת המס הוא נושא חשוב מאוד והוא זה שגורם להם בסופו של דבר לעזור וגם לצאת נשכרים כלכלית מהתרומה שלהם. 
כמובן שלכל מדינה יש את חוקי המס שלה ואיתה גם הטבות המס. גם ניכוי מס הוא דבר שיכול להשתנות ולא רק בין מדינה למדינה . בניכויי מס יש תחשיבים רבים של מספר ימי עבודה בכל שנת מס, שיעור ההכנסה, מעבר בין עבודות בשנת מס אחת ועוד כהנה וכהנה. פרט לכל הפרמטרים האלה, יש לדעת במקרה זה, בעבור איזו תרומה אנחנו זכאים להחזר מס ומאיזה סכום כמובן. 
אז אם בא לכם לעשות מעשה טוב ואתם רוצים לדעת אם גם מגיע לכם החזר מס כפי שקבוע בחוק, כנסו עוד היום לתהליך הבדיקה הקצר ב- finupp.com ותקבלו מענה על כל השאלות הקשורות בהחזרי מס ובפרט כאלה המגיעים לכם כתרומה לצדקה.
חוגגים? זה הזמן לבדוק זכאות בחינם להחזר מס הכנסה!
Select an Image
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו