בית >> בלוג >> סימולטור להחזר מס - מח...

מהפך להחזרי המס בארץ – דרך האינטרנט עם מחשבון מס אוטומטי Finupp

Finupp פיתחה מחשבון מס / סימולטור מס המאפשר למשתמש לחשב את החזר המס שמגיע לו על כל אחת מ-6 שנות המס האחרונות בקלות ובמהירות. כל מה שעליכם לעשות הוא להכנס לדף הבית שלנו (או ישירת להרשמה למחשבון) ויש לכם תוכנה נגישה וחינמית שתעשה בשבילכם את העבודה ותגלה כמה מס מגיע לכם בחזרה!
רשות המיסים לא גוזלת מכם את המס שמגיע לכם חזרה בזדון. הקושי עם גופים גדולים הוא שהם לא תמיד מצליחים לטפל בכל הפרטים הקטנים בצורה הטובה והיעילה ביותר. רשות המיסים הוא גוף מסורבל וגדול מאוד במימדיו ולכן כשהעולם רץ קדימה בהתקדמות מסחררת, רשות המיסים מדדה בצעדים כבדים אחריו.
שלב ביניים נוסף ולא נעים בתהליך החזרי המס שהיה עליכם לעבור לפני finupp הוא רואי החשבון או יועצי המס והעמלה השמנה. נכון להיום, רואה חשבון גובה לרוב 100-400 ש"ח לפתיחת תיק ועוד 15%-30% מן ההחזר עבור שירותים של החזר מס. העבודה מתבצעת באופן ידני, אתם משלמים הרבה, לסיכום – לא יעיל ויקר. ישנן בשוק היום גם תוכנות מס, אך הן גובות כ1400 ש"ח + מע"מ, ולוקחות יותר זמן לשימוש מהאפליקציה שלנו, כלומר גם הן, שוב, לא יעילות ויקרות מאוד  לכן מומלץ שתנסו להשתמש בסימולטור מס / מחשבון מס באופן עצמאי.
פינאפ הוא סטרטאפ שממודל אחרי דומים לו בארה"ב (כמו turbotax) ולמעשה מביא את המהפכה של האוטומיזציה בהחזרי המס לישראל. בארה"ב כבר מזמן הבינו שהעבודה הידנית הקשורה במיסים של שכירים מיותרת לחלוטין, שניתן להחליף את כוח האדם בתוכנה שמנגישה את החזרי המס לכלל האוכלוסיה וחוסכת הרבה כסף, התעסקות וטפסים אינסופיים שתמיד מגיעים איכשהו למקומות הכי לא צפויים בבית.

קצת על תהליך המעבר למחשבון מס אינטרנטי ולמה הוא כל כך מהפכני

החזר מס והיתרונות של ביצועו דרך האינטנרט

האינטרנט הוא כלי נגיש ביותר מכל בית היום, חיבור אינטרנט דרך רשתות wifi זמין כמעט מכל מקום, כך שבאמצעות האפליקציה האינטרנטית שלנו תוכלו לבחור בעצמכם אם בא לכם להתעסק במיסים שלכם בבית, בפארק בזמן שהילד שלכם רץ בין הנדנדות או בחוף הים. (מומלץ שלא להשתמש באפליקציה ממש מתוך המים, האינטרנט אומנם חסין מים וגם המחשבון שלנו, אבל כנראה שהלפטופ שלכם לא). האינטרנט לא ייתן לכם לשבת בתור, הכל מידי ומהיר, מינימום התעסקות, מינימום הוצאות, מחשבון מס עם מינימום מאמץ.  השימוש באינטרנט הוא גם הרבה יותר סביבתי, הוא חוסך בשכפולים ודפים אינסופיים ומגן לנו על העצים וכדור הארץ.

החזר מס באתר שלנו, החזר מס בסביבה בטוחה

חלק מהפחד המודרני הגדל הוא גניבת מידע והאקרים כאלו ואחרים. אתר האינטרנט שלנו מאובטח היטב כדי למנוע זאת. כדי שתרגישו יותר בנוח, פתחנו גם אפשרות להרשם לאתר האינטרנט שלנו באופן אנונימי כדי לנסות ולוודא וללמוד להרגיש בו יותר בנוח, כשמבינים שהוא לחלוטין מצדיק זאת. אנחנו דואגים להשאר מעודכנים בשלל הרשתות החברתיות ותוכלו לעקוב אחרינו גם בפייסבוק בגוגל פלוס ובלינקדין לראות, לשתף, להגיב ולהחליף חוויות עם משתמשים נוספים על השירות שלנו. אתם אומנם לא רואים אותנו, אבל אנחנו רואים את הצרכים שלכם ומתייחסים למידע שלכם בזהירות ובאחריות המירבית.
אז אתם כבר מוכנים להצטרף איתנו אל העתיד של החזרי המס? זנחו מאחור את הישן המסורבל והיקר והתקדמו לסימולטור המס שלנו.
פיתחנו את הממשק כך שיהיה ידידותי ככל שניתן למשתמש, אבל למקרה שאתם מסתבכים אתם מוזמנים לקרוא את רשימת השאלות הקצרות והממוקדות שחיברנו משאלות נפוצות של משתמשים קודמים, או ליצור איתנו קשר באמצעות האתר.
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו