בית >> בלוג >> החזר מס לגרושים - הטבו...

הטבות לגרושים – הטבת מס של גרוש/גרושה בצורת החזר מס הכנסה

הגעתם לרגע שבו החבילה מתפרקת, בין אם יש ילדים או לא, אהבה שנעלמה או תחושת שחרור – הינכם במהפך בחיים. המהפך הזה יכול להיות קל יותר כשיודעים את הזכויות, במיוחד הכספיות, כיוון שמדובר על תהליכים יקרים לרוב ומקור הכנסה לא צפוי ונוסף, יכול להוות תמיכה ראויה בשלבים אלו של חייכם
גרושים ופרודים בישראל זכאים להטבה של נקודות זיכוי ממס הכנסה – המשמעות: פחות מיסים, יותר נטו מדי חודש בתלוש השכר ובחשבון הבנק כמובן. מכיוון שרוב מכריע של גרושים וגרושות לא מודעים לכך ומגלים את זה בדיעבד, הפכה בשנים האחרונות הבקשה להחזר מס לגרושים, לאחת הפופלאריות במשרדי מס הכנסה. כדאי גם לציין כאן, כי דמי המזונות עצמם – למשלם/ת ולמקבל/ת, גם הם עצמם, פטורים ממס.

איך מקבלים החזר מס הכנסה כגרוש/גרושה?

תחילת הזכאות לצורך החזר מס לגרושים, היא בהגשת טפסים מתאימים, שיוכיחו שאתם זכאים להטבת מס הכנסה. גשו למנהל השכר אצלכם בחברה והגישו את המסמכים שמוכיחים שיש פסק בית דין המציין את העובדה שהתגרשתם ואת גובה תשלום המזונות. כמצטרפים חדשים לחברה, עליכם (בשלבי דיוני השכר לפעמים, או לאחר הקבלה לתפקיד) לציין את היותכם גרושים, כדי לבצע מהשלב הראשון את חישובי התשלום הנכונים עבורכם.

הגשת בקשת החזר מס הכנסה לשכיר גרוש / שכירה גרושה או פרודים

על מנת לקבל את הטבת המס בדמות נקודות זיכוי (או להיזכר בדיעבד שזו זכותכם בעת קריאת שורות אלו והמחשבה להגיש בקשת החזר מס 'אחורה'), הינכם חייבים להיות גרושים שמשתתפים בכלכלת הילדים. במקרה של הורות משותפת אין הטבת מס.
כדי לקבל את ההחזר, מגישים שכירים גרושים דו"ח שנתי בצירוף בקשה להחזר מס הכנסה. בדו"ח, יש לכלול את נתוני השכר וצילום כל מסמכי המזונות המעידים על קיומם וגובהם. הגבר המכלכל את הילדים זכאי כאמור לנקודת זכות (או הגשת בקשת החזר מס הכנסה בדיעבד בעבורה), כמו גם האישה בשל היותה חד הורית.
אל תחכו לרגע האחרון – זכאותם של הורים גרושים, מכלכלי ילדים ומשלמי/מקבלי מזונות – להחזרי מס הכנסה עומדת לזכותם עד 6 שנים רטרואקטיבית.
אל תהיו אלו שנזכרים ברגע האחרון !!!
בידקו עכשיו חינם את זכאותכם לקבלת החזר מס הכנסה כגרושים והגישו את הבקשה בהקדם, מדובר על כספכם שצריך לחזור אליכם!
גרושים או מתגרשים? זה הזמן לבדוק זכאות להחזר מס הכנסה אונליין בחינם!
Select an Image
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו