בית >> בלוג >> תיאום מס אונליין - תיא...

תיאום מס אונליין- פתרון לסטטוס 'בין עבודות'

עובדים שכירים רבים נוטים להתבלבל בין שני המושגים. תיאום מס הוא נוהל שמבוצע על ידי המעסיקים שלכם, במקרה שאתם עובדים בשתי עבודות במקביל. על פי הנוהל, החברה שמשלמת לכם פחות, באמצעות טפסים שתביאו מהחברה הראשונה, תוכל לשלם עבורכם גם פחות מס. החזר מס הוא מושג כללי ובהקשר של החלפת עבודות או מצב של 'בין עבודות', הופך למאד רלוונטי וגם מסייע למלא פער כספי שנוצר בגלל רווח של 'חופש' בין משרה אחת לשנייה.

תיאום מס אונליין – מי צריך לעשות?

תיאום מס כדאי כאמור לבקש בכל מקרה שבו אתם עובדים בשתי עבודות באותו הזמן ומקבלים משכורת 'כפולה'. בעזרת תיאום מס, תוודאו שאתם מקבלים את מירב הזכויות – קרי מינימום הוצאה על מס הכנסה. אם נזכרתם כי ב 6 שנים האחרונות קרה מצב שכזה (חוץ למצבים 'מזכים' אחרים כגון: מחלה קשה, תואר אקדמאי חדש, שינוי סטטוס משפחתי, רווחי בורסה, הורות גאה ועוד), עוד לא מאוחר! תוכלו להגיש בקשת החזר מס כדי לוודא שבכל השנים שבהן לא עשיתם תיאום מס ושילמתם 'סתם' יותר למדינה, הגיעה לכם למעשה הנחה משמעותית ותשלום מופחת, אותם תקבלו חזרה בסיום אישור הבקשה.

החזר מס הכנסה אונליין לשכיר – איך עושים את זה בקלות?

כדי להגיש בקשת החזר מס, תוכלו לבחור באחת משלושת הדרכים המקובלות, מהקשה לקל:
1. לעשות את זה לבד – כן, רשות המיסים מאפשרת לכל עובד שכיר לפתוח בתהליך בקשת החזר מס לבד. תוכלו לעשות זאת דרך האתר של רשות המסים. היתרון: לא תשלמו עבור השירות. החסרון: אתם לבד מול מערכת שנדמה כי אינה ששה להחזיר את הכספים.
2. לפנות לרואה חשבון ולהסמיכו לפעול עבורכם מול רשויות המס. בעזרת רואה חשבון שיאגד מיכם את כל המסמכולוגיה הדרושה (טפסי 106 וכד'), תוכלו להגיש בקשה מסודרת וראויה – כזו שיש לה סיכויי קבלה ואישור גדולים יותר – מהסעיף הקודם.
3. הדרך הזולה, היעילה והמהירה ביותר לפתוח עכשיו אונלייין בתהליך:
ב. להירשם, להעלות טפסים ו…לחכות להחזר.

שאלות נפוצות בתהליך החזר מס אונליין:

1. האם אני עלול להיפגע? לא! הבדיקה הראשונית מבוצעת בחינם וללא העברת פרטים, כך שאם ימצא שבמקום החזר, יש לכם חוב למס הכנסה, תוכלו להחליט לא להגיש בקשה. אם החלטתם להגיש את הבקשה לבד, התשובה מעט שונה, כיוון שהגשת בקשה בצורה 'לא מקצועית', עשויה להביא אתכם לתוצאות לא רצויות מול רשויות המס.
2. כמה זמן התהליך לוקח? בדרך כלל עד 90 יום.
3. מה העלות של התהליך? הבדיקה הראשונית חינמית כאמור. כשתחליטו להגיש בקשת מס, גובה התשלום יקבל לפי גובה ההחזר המוערך. כ 100 עד 700 ש"ח לבקשה.
4. האם אני אחראי על איסוף הטפסים? ישנם טפסים שרק אתם תוכלו ללקט, אולם אנו עושים מאמץ טכנולוגי גבוה וקבוע לצמצם עם הזמן את הצורך בכך ולקבל לידנו דיגיטלית את הנתונים, המסמכים והטפסים שלעיתים מורכב להשיגם לבד.
הייחוד של Finupp בהחזרי מס הוא השילוב ההיברידי שבין מערכת אוטומטית חכמה ומהירה, לבין גורמים אנושים מקצועיים שמטרתם ללוות אתכם מהרישום הראשוני, דרך איסוף החומרים ועד קבלת הכסף לחשבון שלכם.
נמצאים 'בין עבודות'? זמן מצויין לבדיקת החזר מס הכנסה!
Select an Image
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו