בית >> בלוג >> החזר מס ליוצאים לחופשה...

החזר מס ליוצאים לחופשה ללא תשלום - על חל"ת ומס הכנסה

מס הכנסה כשמו כן הוא, מס שגובה המדינה בעבור כל הכנסה שאזרחיה מדווחים עליה. חל"ת, חופשה ללא תשלום, סטטוס לא יציב שנפוץ עוד יותר בתקופה האחרונה מאז תחילת 'ימי הקורונה', הסגר ורמת האבטלה הגבוהה אליה הגיע המשק הישראלי בפרט והעולמי בכלל. בסטטוס חל"ת, נמצא העובד בין מצב של אבטלה למצב של עבודה. מקום העבודה לא החליט לפטר או להעזיב אותו, אך אין באפשרות מקום העבודה לשלם לו (כמו שקורה בימים אלו בעת סגרים וצימצום פעילות המשק עד כמעט לרמה אפזסית) או שבהסדר מתוך צורך משפחתי/בריאותי, יוצא העובד לחופשה מתוזמנת/בלתי מוגבלת בעבורה הוא אינו מקבל תשלום.

איך מחושב מס ההכנסה החודשי/שנתי?

מדי חודש, כאשר מדווחת למס הכנסה רמת ההכנסה שלכם/גובה המשכורת, מתאים עצמו מס הכנסה לרמת ההכנסה וגובה אחוז מסויים כפי שקבוע בחוק. אך למרבה הצער, אם תעברו לחצי משרה או למקום עבודה שבו תשתכרו פחות, תיגבה אותה רמת מס מהשכר החודשי שלכם. זו למעשה 'גבייה ביתר' - מס ההכנסה לוקח יותר ממה שאתם אמורים לקבל, כיוון שהוא מסתמך על המשכורת הגבוהה ביותר שלכם ולא על הנמוכה באותה שנה. בצורה הזו, מצטברים עבורכם החזרי מס בקופת מס ההכנסה, אך החזרים אלו לא חוזרים בעצמם. גם לא מתוך יוזמה כלשהיא במס הכנסה. החזרי מס שכאלו, מוחזרים למבקשים בלבד ובאמצעות דרכים וטפסים מסוימים.
השירות אותו אנו נותנים ב FINUPP.מלווה עובדים שיצאו לחל"ת, אימהות חד הוריות, אקדמאים, הסובלים מבעיות בריאותיות, חברי הקהילה הגאה ומגזרים רבים נוספים שזקוקים לסיוע בתהליך בקשת ההחזר הכספי כשכירים ממס ההכנסה.
גם אתם יצאם ל'חלת'? ככל הנראה, בעבור התקופה שאינכם עובדים, אתם משלמים/תשלמו מס הכנסה ב'יתר'. היעזרו בשירות המקוון של FINUPP כדי לבדוק בחינם ולהגיש במחיר הטוב ביותר אונליין, בקשת החזר מס הכנסה עכשיו.
חוזרים מחופשה ללא תשלום? חל"ת זו הזדמנות מצויינת להגשת החזר מס הכנסה אונליין, התחילו עכשיו!
Select an Image
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו