בית >> בלוג >> טופס 867: טופס רווחים ...

איך משיגים טופס 867?

מהו טופס 867?

טופס 867 מפרט את הרווחים וההפסדים מפקדונות, ניירות ערך, דיבידנדים וריבית מניירות ערך ואת המס שנוכה לכם מהחשבון באותה שנה. הניכוי שבוצע במהלך השנה לא תמיד מתחשב בהפסדים שהיו בחשבון מאותה שנה ובהכרח לא מתחשב בהפסדים משנים קודמות, לכן אם יש לכם תיק פעיל בשוק ההון, יש סיכוי מאוד גבוה שמגיע לכם החזרי מס. על מנת לבדוק זאת, תוכלו להעלות את הטפסים ל - finupp ולבדוק את זכאותכם להחזר מס.
לתשומת ליבכם, לצרכי מס נלקחים בחשבון אך ורק רווחים והפסדים שמומשו בשנת המס ולכן רווחים והפסדים ״על הנייר״, כלומר מבלי שמימשת את הרווח/ההפסד, לא ימצאו בטופס ואינם רלוונטיים לחישוב המס. למשל, אם אתם מחזיקים במניה שערכה עלה ב20%, אין לזה משמעות מבחינת מיסוי עד שתממשו את הרווח ותמכרו אותה.

איך משיגים 867?

את הטופס ניתן להשיג באזור האישי באתר הבנק/חבר הבורסה או בשיחה לשירות לקוחות של המקום בו אתם מחזיקים את החשבון שלכם.
הנה דוגמא לטופס זה (כמובן שהטופס נראה מעט אחרת בהתאם לבנק אליו אתם שייכים):
אישור ניכוי מס במקור לדוגמא
Select an Image
יש לכם טופס 867? רווחים/הפסדים וריביות משוק ההון וקרנות? בידקו זכאות בחינם להחזרי מס הכנסה!
Select an Image
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו