בית >> בלוג >> finupp – Smartup3 (201...

finupp – Smartup3 (2015) winner

חברת finupp היא חברה מסוג fintech (טכנולוגיות שמציעות פתרונות פיננסיים) שיוסדה על ידי אסף רגב (מנכ"ל, עו"ד ורו"ח מומחה למיסוי), דני זילברשטיין (סמנכ"ל טכנולוגיה, מהנדס תוכנה) וליאור אלבק (סמנכ"ל שיווק). פתרון מבוסס ענן לניהול מידע פיננסי וחשבונאי.
באוקטובר 2015 נערכה תחרות smartup3 של בנק הפועלים ועיתון גלובס. מתוך מאות סטארטאפים נבחרו 10 סטארטאפים להשתתף באירוע הגמר. באירוע כל אחד מהסטארטאפים הציג מצגת באורך של 3 דקות  לשופטים שכללו 4 חממות (moneta seeds, נילסן, Explore.Dream.Discover, EISP8200), נציגי בנק הפועלים ונציגי עיתון גלובס. בסוף האירוע הוכרזו 4 הזוכים – 2 מתחום ה-fintech ו-2 שאינם מתחום ה-fintech.
אחת מ-2 הזוכות בתחום ה-fintech היא חברת finupp, שיוסדה על ידי אסף רגב (CEO, עו"ד ורו"ח מומחה למיסוי), דני זילברשטיין (CTO) וליאור אלבק (CMO).  החברה פתחה פתרון מבוסס ענן לניהול מידע פיננסי וחשבונאי. finupp סייעה עד כה ל-18 אלף המשתמשים בה לקבל החזרי מס בשווי של למעלה מ-3 מיליון ש״ח בתוך פחות משנה אחת של פעילות. המוצר הוא אלגוריתם חשבונאי שמאפשר חישוב של זכאות החזר מס, ומתחרה בעזרתו במשרדי רואי חשבון ויועצי מס כאשר הוא מצליח להביא לשוק את הפתרון הזול ביותר עד כה, ההחזר ניתן ב-195 ש"ח על כל הגשת בקשה. פינאפ פועלת כיום בישראל אך מתכננת להתרחב לארה"ב ואנגליה (כבר בשנת 2016).
תוכלו לראות את המצגת בקובץ הבא >>
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו