בית >> בלוג >> 7 סיבות למה לבקש החזר ...

7 סיבות למה לבקש החזר ממס הכנסה רק דרך finupp

או: למה לא להגיש לבד את הבקשה לרשות המיסים ולא להשתמש בחלופות כמו בשירותים של יועץ מס או רואה חשבון?
סיבה 1: זמן זמן זמן
התהליך ב-finupp הוא פשוט מאוד. המשתמשת המסודרת ביותר שהשתמשה במערכת הגישה את הבקשה שלה להחזר בגובה אלפי שקלים בתוך 12 דקות מרגע שנרשמה למערכת.
סיבה 2: כסף כסף כסף
נסיעה לרשות המיסים, הדפסה, תורים, טרטורים וכו׳ עולים לכם הרבה כסף. עם finupp תהליך בדיקת זכאות להחזר מס הוא תהליך קל  ואינטרנטי לגמרי ויעלה לכם פחות מלעשות את זה בעצמכם והרבה פחות לעומת כל יועץ מס או רואה חשבון אחר שתמצאו.
Select an Image
סיבה 3: התוצאה ידועה מראש
כשמגישים בקשה להחזר מס לבד מול רשות המיסים אף פעם לא יודעים מה יקרה בסוף. שוכחים טפסים, שוכחים למלא שדה ובסוף לא מבינים את החישוב שמקבלים ממס הכנסה. כך יכול להווצר מצב שתקבלו דרישה לתשלום חוב למרות שבכלל מגיע לכם החזר, ואתם בכלל לא תדעו שמס הכנסה הם שעשו טעות. עם finupp תדעו מראש כמה תקבלו באמצעות בדיקת החזר מס בחינם – אנחנו מחשבים בדיוק לפי פקודת מס הכנסה.
סיבה 4: אופטימיזציה
אם תגישו לבד בקשת החזר מס לבד כנראה שלא תנצלו את כל הפרצות בחוק לטובתכם. זה כולל ייחוס של ההפקדות לפנסיה בצורה אופטימלית, קיזוז הפסדים מניירות ערך, בחירת מסלול אופטימלי למיסוי הכנסות משכר דירה ועוד.
סיבה 5: לא צריך להתקין כלום
אין צורך להוריד או להתקין אף תוכנה או אפליקציה- כל הפעולות נעשות באתר מבלי שתצטרכו להוריד שום דבר למחשב שלכם או לסמארטפון.
סיבה 6: תיעוד
לא פעם רשות המיסים עושה טעויות או מאבדת טפסים. עם finupp יש עותק של הטפסים וכל המידע להגשה חוזרת בלחיצת כפתור.
סיבה 7: להגיש על השנה החדשה זה קל
לעשות החזר לשנה נוספת זה כבר ממש קל! כל המידע שהזנתם לפני כן כבר שמור אצלנו ולכן לבדוק ולהגיש על שנה החדשה זה עניין של דקות.
לסיכום, אם אתם מעוניינים לקבל את הכסף שרשות המיסים חייבת לכם ולא בא לכם להוציא הרבה כסף על נותני שירות או לבזבז המון זמן וטעויות מיותרות בהגשה עצמית, השתמשו ב-finupp.
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו