בית >> בלוג >> האם כדאי להגיש החזרי מ...

האם כדאי להגיש החזרי מס לשכירים לבד

מתלבטים אם משתלם לכם להגיש לבד את הבקשה להחזר המס שלכם?

ברוב המקרים – זה לא משתלם.
כמובן שמי שיש לו ידע בתחום יכול לעשות זאת לבד ובכך לחסוך תשלום של איש מקצוע בדרך, אבל צריך להיות מודע לסכנות הבאות:
על פניו, נראה שהדרך הזולה ביותר להגיש החזר מס היא באופן עצמאי. באופן כללי – זה נכון. עם זאת, מספר מצבים יכולים לגרור מצב בו ההחזר נמוך מהמצופה או אף מתקבל בקשה לתשלום חוב בעקבות שגיאות בהזנת הטפסים וחוסר התייחסות לנתונים שיכולים להשפיע על גובה ההחזר.
הנה מספר מצבים שיכולים להיווצר כתוצאה מהגשה עצמאית ושעל כן מומלץ להשתמש בשירות של finupp או בגורם מקצועי אחר:

קבלת חוב במקום החזר

פרטים מלאים על מצבים של חוב תוכלו לקרוא בלינק הזה. לרוב השכירים אין חוב, ואף יש החזר. אולם מילוי באופן עצמאי של הטופס עלול לגרור לטעויות שיובילו לשליחת בקשה לתשלום חוב שהיא טעות. בנוסף, בכל זאת ייתכן מצב שבו לשכיר יש חוב למס הכנסה, במצב כזה רצוי להמנע מהגשה של בקשת החזר, ותוכלו לעלות על מצב כזה בעזרת המערכת האוטומטית לחישוב גובה החזר המס של finupp או על ידי פנייה לרו"ח או יועץ מס.

טרטור בירוקרטי

פתאום תגלו כמה טפסים אתם צריכים לשלוח!
אחרי שתשלחו אותם תגלו שכנראה חסרים לכם טפסים, בקיצור, מדובר בכאב ראש בירוקרטי גדול מאוד, אפשר לחסוך אותו – חבל לא לעשות זאת! 

נסיעה לרשות המיסים 

ואם כבר אספתם את כל הטפסים וחשבתם לעצמכם שפה זה נגמר – אז זהו שלא. כנראה שתצטרכו לנסוע לאחד מסניפי מס הכנסה כדי למלא טפסים. זה אומר שאתם מפסידים יום עבודה, דלק ולא מעט טרטור – כבר פחות משתלם מהגשה בעזרת המערכת של finupp.

ריכוז הטפסים

עוד שלב בשרשרת הבירוקרטית המייגעת שנדמית אינסופית. תצטרכו לתייק את הקבצים ולשמור אותם יחד, להגיש אותם כקבוצה וכל הזמן לדאוג שלא שמרתם את הפתק ההוא מביטוח לאומי במגירה הלא נכונה או את ה106 במדף הלא נכון בארון. במערכת של finupp תוכלו לשמור במחשב באופן מסודר את כל הקבצים ולגשת לקבצים של כל השנים שלכם ששמורים בסדר מופתי בכל שלב שתרצו.

מקסום הזכויות

לדעת למלא את הטפסים זה דבר אחד. לדעת למלא את הטפסים בצורה הנכונה ביותר זה דבר אחר לגמרי. המערכת שלנו בודקת מגוון רב של נושאים: האם לבני זוג מסויימים עדיף להגיש בנפרד או יחד, האם כדאי לפצל את ההפקדה לקופות הגמל בין בני הזוג, האם ההפקדות הנוכחיות אופטימליות מבחינת מס וכו'.
עם מערכת finupp כל הכאב ראש הזה נחסך ממכם, ובמקום לבלות חצי יום בעבודה בירוקרטית ועוד חצי יום בנסיעות לרשות המיסים- תנו למומחים לעשות זאת עבורכם.
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו