בית >> בלוג >> איך משיגים אישור זכאות...

איך משיגים אישור זכאות לתואר לצורך נקודות זיכוי?

כל בוגר תואר בישראל זכאי לנקודות זיכוי במס. הדרך בה ניתן לקבל את נקודות הזיכוי הללו היא להוסיף לטופס ה-101 את אישור הזכאות לתואר.
 שכירים שלמדו בישראל בלבד נדרשים לצרף אישור זכאות לתואר על מנת לקבל את הטבות המס הנובעות מכך. על האישור צריך להופיע מועד הזכאות לתואר.
יש לא מעט מוסדות אקדמיים בארץ אשר יכולים להעניק תואר המזכה בנקודות זיכוי למס. את אישור הזכאות עבור התואר שלכם, תקבלו מהמוסד בו למדתם. בתחתית המסך תוכלו למצוא פרטי התקשרות של מספר מוסדות גדולים. מומלץ להשיג  את המסמך ישירות מאתר המוסד או מהמזכירות הרלוונטית.
דוגמאות לאישורי זכאות:
יש לכם אישור זכאות לתואר? בידקו עכשיו זכאות להחזר מס הכנסה ללא התחייבות וללא עלות פתיחת תיק
Select an Image
ריכזנו עבורכם קישורים לאתרים של האוניברסיטאות הגדולות (שימו לב שהאישורים לפעמים מופיעים באתר של החוג הספציפי ולא של האוניברסיטה, באזור המידע האישי או במקומות אחרים – בהתאם לאוניברסיטאות השונות) :
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו