בית >> בלוג >> איך בוחרים חברה להחזרי מס

איך בוחרים חברה להחזרי מס

מתוקף נסיבות שונות, רבים מאתנו זכאים להחזרי מס, לדוגמא עובד שלא עבד בכל חודשי השנה, זוג הורים טריים המקבלים נקודות זיכוי עבור ילד שנולד, עובד שהעניק תרומות ששילם ביטוחי חיים ועוד. החזרי מס יכולים להגיע לסכומים של אלפי שקלים וניתן לדרוש אותם עבור 6 שנים קודמות ולקבלן בתוספת ריבית והצמדה. אין סיבה לוותר על החזרי מס, כסף זה שייך לכם ולא נמצא בידכם מסיבות טכניות בלבד. הצורה הנוחה ביותר לנהל את בקשת החזרי מס הכנסה הינה באמצעות חברה להחזרי מס המתמחה בשירות זה. חברת החזרי מס מעניקה לכם את הניסיון, ההכרות עם כל התקנות ונסיבות הזכאות. על פי הבקשות הרבות שמוגשות למס הכנסה, אין ספק שבקשות שמוגשות בעזרת חברה להחזרי מס, נעשות בצורה יעילה, מבלי  לאלץ אתכם להתמחות ולחקור את חוקי המס של מדינת ישראל ומבלי שתאלצו להתמודד עם חוב למס הכנסה.
כיצד תבחרו את החברה אשר תייצג אתכם מול רשויות המס ותדאג לאינטרסים שלכם? להלן כמה עצות בנושא. 

1. המוניטין והניסיון של החברה

כאשר אנו בוחרים חברה אשר תטפל בהחזרי המס שלנו, בוודאי שנרצה חברה בעלת מוניטין וניסיון. מי שמכיר עולמות החזרי מס ההכנסה, יודע שחברות המעניקות שירותים שכאלו צצות כמו פטריות אחרי הגשם ואחר כך נעלמות. זוהי אינה התנהלות רצינית ובוודאי שלא תרצו לסמוך על חברה שכזו כאשר מדובר בכסף שלכם ובזכויות שלכם. מוטב לחפש אחר חברה מוכרת, יציבה, בעלת מוניטין חיובי וניסיון בתחום. חברה בעלת צוות מנוסה תדע כיצד לבצע נכון את התהליך ולהשיג עבורכם את מלוא החזרי המס שמגיעים לכם. על מנת לבדוק את ניסיון החברה בררו את מספר הלקוחות של החברה, את סכומי הכסף אשר השיבה ללקוחותיה ממס הכנסה את כמות האזכורים אשר היו לחברה בתקשורת וכו'. בדקו האם יש לחברה אתר אינטרנט מכובד והאם יש מענה טלפוני ומענה באמצעות המייל.

2. האמינות של החברה

כאשר עובדים עם חברה המנהלת את תביעת החזרי המס שלכם, בטרם תעבירו להם את כל המסמכים האישיים ותפקידו בידם את האחריות, תרצו לדעת שמדובר בחברה אמינה אשר אפשר לסמוך עלייה. נכון שלפעמים קצת קשה לדעת ואנו מרגישים כאילו אין לנו את הכלים באמצעותם נוכל להעריך את אמינות החברה, אך ישנן כמה אינדיקציות שנוכל לשים אליהן לב. חברה לא אמינה לא תחזיק זמן רב בשוק, לכן אם החברה שורדת כבר כמה שנים, סביר להניח שהיא מספקת שירות אמין ללקוחותיה. עוד דרך להתרשם היא באמצעות הביקורת שהחברה מקבלת. אם החברה מחזיקה עמוד פייסבוק – תוכלו להתרשם מתגובות הגולשים. יכול להיות שתראו ביקורות חיוביות ולצידן גם ביקורות שליליות; אל תתרגשו יותר מידי, לא מהחיוביות ולא מהשליליות, פשוט חפשו אחר התמונה הגדולה… לאן נושבת הרוח, האם ישנה מגמה כללית של לקוחות מרוצים. בנוסף אפשר לבדוק גם האם יש גוף כלשהו המבקר את החברה כגון ארגון אמון הציבור.

3. המחירים של החברה

החזרי מס נועדו לגרום לעזור לכם לקבל כסף שמגיע לכם, כלומר להרוויח יותר מאשר להוציא כספים. אך מצד שני יש כאן צוות שטורח ועמל על מנת להבטיח שתקבלו את כל הכסף שמגיע לכם. חברה להחזרי מס בסופו של דבר מייצרת לכם ערך עליו תהיו מוכנים לשלם. במקרים אלו המודל המקובל לתשלום הוא אחוז מסוים מגובה ההחזר שמגיע לכם. אם תקבלו החזר מס קטן, תשלמו מעט. אם תקבלו החזר מס גבוה יותר, תשלמו מעט יותר. אך בטרם אתם משלמים, חשוב לדרוש בדיקת זכאות חינם. חשוב שתדעו מה פחות או יותר מצפה לכם לפני שאתם משלמים. חברות אמינות ומקצועיות להחזרי מס נוהגות להעניק בדיקת זכאות ללא התחייבות. היזהרו מחברות אשר גובות עמלות מוגזמות. יתכן כי תצטרכו לערוך השוואה בין חברות שונות על מנת לקבל מושג על העמלות המקובלות. 

2. דסקרטיות

נושאים כספיים הם עניין פרטי שלכם בלבד. יש אינספור סיבות מדוע לא לשתף אחרים במידע הרגיש עבורכם. מבחינה טכנית כאשר אתם פונים לחברה להחזרי מס, בכל זאת עליכם להעביר להם מסמכים ומידע לצורך בדיקת הזכאות והגשת התביעה להחזרי מס.  חשוב להקפיד על עבודה עם חברה מקצועית אשר מקפידה על הדיסקרטיות שלכם ולא מעבירה את המידע לשום צד שלישי מלבד רשויות המס. הדרישה לדיסקרטיות היא לא סתם הבנה שבעל פה ביניכם לבין החברה. נושא הדיסקרטיות חייב להופיע בתור סעיף בחוזה ההתקשרות, רק כך יש לו תוקף משפטי מחייב. בדקו היכן החברה שומרת את המסמכים האישיים שלכם? האם כקובץ  מודפס עם נגישות למספר רב של אנשים או באופן דיגיטלי באמצעות שרתים מאובטחים עם נגישות מוגבלת למספר מצומצם של אנשים. שימו לב שהתהליכים דיגיטליים מטבעם הינם דיסקרטיים ומוגנים יותר מכיוון שלמינימום אנשים ישנה גישה למסמכי הלקוח.

5. עד כמה התהליך קל ונוח

כל אחד יכול לטפל בתביעת החזרי המס בכוחות עצמו, אין שום חוק אשר מחייב אתכם לעבוד עם חברה להחזרי מס. אבל כמובן שרוב האנשים יעדיפו לפנות לשירות חיצוני בגלל הנוחות שבדבר. משתלם לשלם עבור השירות ולדעת שיש מישהו שעובד בשבילכם ובסוף תקבלו את הכסף אשר מגיע לכם. על מנת להבטיח שזה יתקיים חייבים לוודא שאכן מדובר בתהליך קל ונוח עבורכם. העדיפו חברות אשר נעזרות בטכנולוגיה מתקדמת על מנת לייעל תהליכים ולא חברות אשר יגרמו לכם להתרוצץ, ליצור איתם קשר טלפוני או לתקשר איתם הלוך ושוב באמצעות המייל.
לסיכום, הקפדה על כללים בסיסיים אלו תבטיח לכם תהליך חלק אשר בסופו תקבלו את החזרי המס המגיעים לכם על פי חוק. אל תתפתו להאמין לכל מיני חברות אשר מבטיחות לכם החזרי מס מהירים או שאר ניסים ונפלאות. ניתן לקבל החזרי מס וסכומי ההחזר יכולים להיות גבוהים, אך מדובר בתהליך אשר עשוי לקחת למס הכנסה כמה חודשים ויש לעשות אותו באמצעות חברה מובילה אמינה ואיכותית.
נשמח להרשים גם אתכם בשנות ניסיון רבות, בצוות כישרוני ומקצועי המלווה תהליכי החזר מס, בביקורות החיוביות ברחבי הרשת ובאזכורים של Finupp בתקשורת. אבל בואו נתקדם לתכלס,
מתלבטים? מצאתם את חברת החזרי המס המובילה! בידקו עכשיו את זכאותם חינם...
Select an Image
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.
תגיות: חברה ,

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו