בית >> בלוג >> החזר מס לעולים חדשים -...

החזרי מס לעולים חדשים - בקשת החזר מס הכנסה מקוונת

לא קל לעשות עלייה, גם אם תמיד חלמתם על ארץ ישראל ברור שישנו קושי רב לעזוב את מקום המגורים ולעבור לארץ חדשה. אתם עוזבים את הסביבה המוכרת והחברים ועוברים למקום חדש שבו אתם אולי לא מכירים אף אחד. ישנם קשיי הסתגלות חברתיים ותרבותיים, קושי בהתנהלות היום יום בגלל קשיי שפה וחוסר הכרות עם פרוצדורות שונות, ומעל לכל גם קשיים כלכליים.
እንኳን ደህና መጣህ /Добро пожаловать / Bienvenue 
על מנת לעזור לכם, ועל מנת לעודד עלייה, המדינה מעניקה הטבות שונות לעולים חדשים. במסגרת ההטבות השונות ישנן גם הטבות מס. אם אתם עולים חדשים, ולא מימשתם את הטבות המס, יתכן כי מגיעים לכם החזרי מס. מוטב לבדוק זאת מאוחר מאשר לעולם לא, את הטבת המס ניתן גם לממש בצורה רטרואקטיבית ולדרוש  החזר מס לעולים חדשים. 

מה מגיע לעולם חדשים

עולים חדשים נהנים מנקודות זיכוי במס הכנסה במשך תקופה של 42 חודשים. התקופה נספרת ממועד עלייתם לארץ, או לייתר דיוק ממועד הנפקת תעודת העולה. ב -18 החודשים הראשונים אתם זכאים ל 3 נקודות זיכוי, לאחר מכן 12 חודשים בהם אתם זכאים ל 2 נקודות זיכוי ולבסוף 12 חודשים בהם אתם זכאים לנקודת זיכוי אחת. סה“כ סכום ההטבה יכול לעלות על 20,000 ש"ח.
כפי שאמרנו, התקופה נספרת מהרגע שהונפקה תעודת העולה; אך שימו לב, במידה והתגייסתם לצה“ל או נרשמתם ללמודים במוסד על תיכוני, תקופת זמן זו זו צבא או לימודים אינה נספרת.
זוהי ההטבה לשכירים, אך קיימות עוד הטבות מס לעולים חדשים שכדאי להיות מודעים אליהן. בתור עולים חדשים אתם יכולים ליהנות מפטור ממס על רווחי הון עבור נכסים שמכרתם מחוץ לישראל לאחר שקיבלתם את התושבות בארץ. ניתן לממש זכות זו במשך תקופה של עשר שנים. אם יש לכם בית בחו“ל, אותו מכרתם בתקופה זו, אתם פטורים ממס על רווחי ההון. כמו כן במידה ואתם זכאים לקצבה מחו“ל, עליכם לשלם עלייה מס, אך שיעורי המס שתשלמו לא יעלו על שיעורי המס שהייתם נדרשים לשלם אילו הייתם נשארים תושבים של אותה המדינה.
זוהי ההטבה אשר ניתנת לכם בגין היותכם עולים חדשים, אך חשוב שתדעו כי יתכן כי מגיעות לכם נקודות נוספות. למשל בתור תושבי ישראל, כבר מגיע לכם זיכוי של 2.5 נקודות זיכוי, וזה בנוסף לנקודות הזיכוי שקיבלתם בתור עולים חדשים, או נקודות זיכוי אחרות שאולי אתם זכאים להן.

החזרי מס לעולים זה פינאפ

תחום המסים והחזרי המס לעולים חדשים עשוי להיות מבלבל ולא תמיד ברור - אל תוותרו על החזרי המס אשר מגיעים לכם. המעבר לישראל הוא לא קל והוא מציב קשיים כלכליים, לכן החזרי מס לעולים חדשים בהחלט יכולים לעזור לכם ולהקל את המצב. ניתן לדרוש החזרי מס גם על שנים עברו, עד 6 שנים מתום שנת המס. חברת פינאפ תסייע לכם לבדוק מהן הזכויות המגיעות לכם ולקבל את החזרי המס המגיעים לכם בצורה פשוטה ומהירה. יתכן שכאשר עליתם לארץ עשיתם טעויות בדיווחי המס ולא דרשתם את מלוא הזכויות מתוך חוסר מודעות, אך עדיין לא מאוחר לתקן ולקבל את מה שמגיע לכם.
עליתם לישראל? ברוכים הבאים / እንኳን ደህና መጣህ /Добро пожаловать בידקו החזר מס הכנסה עד 6 שנים אחורה!
Select an Image
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ מס, ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ אישי, המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין בשירות משום המלצה או חוות דעת ואינו בא במקום שיקול דעת עצמאי של המשתמש. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח ו/או הצעה לרכישת שירות. ייתכן שבמידע המוצג נפלו שיבושים ו/או שגיאות ו/או טעויות ו/או אי דיוקים אשר החברה אינה נושאת באחריות להם.

החזר המס שלכם מחכה

היכנסו עכשיו וגלו כמה כסף מגיע לכם.

בדקו עכשיו